Drept de compensatie zbor

Luptam pentru dreptul pasagerilor zborurilor si depasirea dezavantajelor structurale.

Know-how-ul acumulat in decursul anilor si stabilirea unor precedente judiciare in acest domeniu restrans, putin cunoscut si si mai putin promovat, ne plaseaza in prima linie la recuperarea drepturilor de compensatie pe care companiile aeriene sunt obligate sa le plateasca pasagerilor pentru situatii ca: anularea zborului, intarzierea zborului mai mare de 3 ore, supra rezervare a locurilor, care nu au putut fi evitate de transportatorul aerian.

Cei mai multi pasageri simt ca le lipsesc cunostintele si experienta necesare pentru a pune in aplicare in mod corespunzator cererea lor, mai ales atunci cand vine vorba de circumstantele ca anularea sau intarzierea. Ca urmare, acestia nu sunt in masura sa investigheze cazurile in care liniile aeriene formuleaza apararea "circumstante extraordinare" sau "masuri rezonabile". In plus, cel mai adesea, ambiguitatea si durata procedurilor de recuperarea a creantelor provenite din dreptul de compensatie descurajeaza consumatorii sa isi invoce drepturile.

Cu toate acestea, sondajele indica faptul ca pasagerii ar fi mai dispusi sa isi apere drepturile in instanta daca ar avea sustinere legala si, in plus, daca s-ar putea asocia si cu alti pasageri. Informatiile tehnice pe care le detinem legate de gestionare a flotei, jurisprudenta europena si nationala ne permit sa punem in aplicare drepturile dumneavoastra in conditii de egalitate cu companiile aeriene.

Rata de succes a pasagerilor care apeleaza la suportul nostru este extrem de ridicata. Acest tip de actiune cvasi-colectiva face ca procesul de revendicare sa fie mai eficient si mult mai probabil sa reuseasca. Impreuna cu noi, aceste obstacole sunt eliminate, iar companiile aeriene, de cele mai multe ori, isi vor reconsidera pozitia de refuz si pot plati anterior initierii unei proceduri litigioase.